Sommarens snyggaste väska

6/08/2013

Hur många tror ni vill sitta bredvid mig på sommarfesten när de inser innehållet i min snygga partyväska? Designen är grym! Ännu mer nu sedan den fått ett coolt djurmönster. Bara för den snygga boxens skull kan jag tänka mig att släpa med mig en egen box på sommarens fester, eller rättare sagt är det inte en bag-in-box utan en bag-in-bag.


Den snygga rosa väska finns även i ett mer klassiskt beige-brunt leopardmönster och innehållet är då ett vitt torrt vin. Jag har tidigare testat både rosévinet och det vita vinet, så jag räknar med att innehållet är lika gott även om förpackningen ändrats.

4 kommentarer:

  1. Så roligt med sådan designade "prylar"! :)
    Ha en fin dag!
    Kram kram
    //Lana

  2. Väskan är tjusig och du min vän är ännu tjusigare, snygging där. Kram på dig!

  3. Cool bag in box!!!
    Kram

  4. Tjusigt värre, den gör sig verkligen hur fint som helst till din somriga klänning. Garanterat ingen som tar illa upp om du tar med dej din egen box-in-bag på festen:)

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Alltid lika kul att höra vad ni tycker. Kram.