Foodien har återvänt

9/30/2012

Jag vet inte hur jag ska lyckas sammanfatta denna helg... Den har varit fylld med galet god mat från det jag slagit upp ögonen fram tills jag proppmätt har rullat i säng på kvällen. Jag har druckit så mycket gott vin så det nästan är skamligt. Men ikväll är jag på tok för trött för att gå igenom alla bilderna från helgen, men jag lovar att dela med mig av denna fantastiska matupplevelse.

God natt, nu ska en mycket mör amatörkock krypa till sängs och drömma om gastronomiska äventyr på en annan planet. Tack alla fina människor som sett till all helgen varit helt grym!

 

15 kommentarer:

  1. Tack själv! Det var supertrevligt att äta och dricka vin med dig i helgen! Sov gott!

  2. Hahaha ja det ser ut som om jag satt i mig ansenliga mängder vin också på den bilden ;). Usch vad jag ser ut ;)! Men en underbar helg hade vi, tack och kram!

  3. Tack själv bästa du - och tack för sällskapet!

    Dags att dra ner rullgardinen här också, och kunna sova sked igen :-)

    Natt natt och kram!

  4. Sicken helg vännen! Underbar, stor gonattkram!

  5. Ni verkar ha haft en toppen helg, så roligt!!

  6. Ser ut som ni hade en härlig matresa!

  7. En superhelg! Jag gick och lade mig klockan 21 igår, trött som en sengångare...

  8. UNDERBART UNDERBART underbart vilken höjdare : ) kram Sofia

  9. Ser fram emot en fullständig rapport = )

  10. Åh snälla Emmy retuschera bort mig från bilden.. Jag får ju ångest av att gå in på din blogg annars ;D
    Kram

  11. Så fin bild på er!

    Det var verkligen jätteroligt att träffas, hoppas det blir fler gånger! :)

  12. Åh, så roligt! Jag blir lite avundsjuk. Tänk vad roligt att laga mat ihop med bloggvännerna! Kram!

  13. Bilder! Bilder! Bilder! Bilder! Nämnde jag att jag vill se bilder? :)

  14. Ni verkar ha haft hur bra som helst,jag är inte alls avundsjuk!!(ser fram emot bilder).www.sportochspelkocken.se

  15. Jag tycker inte du ser konstig ut Gun, men jag ska se om jag kan flirta till mig en annan bild på oss av någon av de andra. Däremot ser jag lagom svettig ut tycker jag...

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar! Alltid lika kul att höra vad ni tycker. Kram.